Få sakkunskap om den vara/tjänst som du ska upphandla just nu!
Vi erbjuder oberoende experter inom flera olika upphandlingsområden.
Varför välja oss
Tillsammans bildar vi ett oslagbart team, er upphandlare med sin LOU-expertis och vår expert med den senaste kunskapen om varan/tjänsten samt erfarenheten av branschen.
När kunden får välja
Hur ser ert behov ut? Vill ni öka era sakkunskaper om upphandlingsföremålet? Ni väljer själv hur mycket hjälp ni behöver.
Efter det att ni kontaktat oss återkommer vi med ett förslag på ett första digitalt möte med aktuell expert. Ni väljer efter det hur ni vill arbeta vidare med experten och Expertcentralen.
FAQ - Vanliga frågor & svar
Möbler, invändiga solskydd, gardiner, livsmedel, elevdatorer, brandskyddskontroll/sotning, kontorsstädning, storköksutrustning, webbdesign och utveckling, tekniskt produktägarskap, visuell design.
Nej, upphandlaren registrerar sig endast en gång. Efter det loggar man in på sin sida varje gång man söker ny expert eller vill arbeta med pågående ärenden.
Ja, i dialog kan verksamheten och experten definiera det verkliga behovet.
Expertcentralen verifierar att experterna förstår upphandlingsförfarande och vad det innebär att kommunicera med offentlig verksamhet.
Efter det att vi kopplat ihop upphandlare och expert gör upphandlaren bedömningen om experten uppfyller förväntningarna på expertområdet, i ett 30 minuters kostnadsfritt möte.
Nej, det är helt gratis i dagsläget.
Kom enkelt igång genom att fylla i registreringsformuläret nedan!
Få sakkunskap om den vara/tjänst som du ska upphandla just nu!
Vi erbjuder oberoende experter inom flera olika upphandlingsområden.
Varför välja oss
Ni får direkt tillgång till experter med sakkunskaper inom det område som ni ska upphandla.
Tillsammans bildar vi ett oslagbart team, er upphandlare med sin LOU-expertis och vår expert med den senaste kunskapen om varan/tjänsten samt erfarenheten av branschen.
När kunden får välja
Hur ser ert behov ut? Vill ni öka era sakkunskaper om upphandlingsföremålet? Ni väljer själv hur mycket hjälp ni behöver.
Efter det att ni kontaktat oss återkommer vi med ett förslag på ett första digitalt möte med aktuell expert. Ni väljer efter det hur ni vill arbeta vidare med experten och Expertcentralen.
FAQ - Vanliga frågor & svar
Möbler, invändiga solskydd, gardiner, livsmedel, elevdatorer, brandskyddskontroll/sotning, kontorsstädning, storköksutrustning, webbdesign och utveckling, tekniskt produktägarskap, visuell design.
Nej, upphandlaren registrerar sig endast en gång. Efter det loggar man in på sin sida varje gång man söker ny expert eller vill arbeta med pågående ärenden.
Ja, i dialog kan verksamheten och experten definiera det verkliga behovet.
Expertcentralen verifierar att experterna förstår upphandlingsförfarande och vad det innebär att kommunicera med offentlig verksamhet.
Efter det att vi kopplat ihop upphandlare och expert gör upphandlaren bedömningen om experten uppfyller förväntningarna på expertområdet, i ett 30 minuters kostnadsfritt möte.
Nej, det är helt gratis i dagsläget.